Počet záznamov: 1  

Produkt regiónu ako strategický faktor trhu cestovného ruchu

  1. Názov Produkt regiónu ako strategický faktor trhu cestovného ruchu
    Preklad názvuThe Product of region as a strategic factor of tourism market
    Autorské údajeGustáv Sládek
    Autor Sládek Gustáv
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 2 (2000), s. 70-75. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * regióny * produkty * trh * manažment
    AnotáciaRozvoj regiónov - nosný problém cestovného ruchu. Vzťah medzi regionálnym rozvojom cestovného ruchu a jeho produktom. Pojem a hierarchia produktu cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.