Počet záznamov: 1
Image a cena
Názov Image a cena Preklad názvu Image and price Autorské údaje Věra Vávrová Autor Vávrová Věra Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.53 - Cenová politika Heslá politika cenová * ceny * imidž * firmy * marketing * psychológia trhu * psychológia predaja * diferenciácia cenová * tvorba cien Anotácia Význam cenovej politiky z hľadiska nových vzťahov v konkurenčnom vývoji, získavaní konkurenčných výhod. Cenová politika ako základná a rozhodujúca skupina marketingových nástrojov. Vývoj systémov cieľov v cenovej politike podnikov. Orientácia na zákazníka. Psychologické faktory tvorby cenového image. Nástroje cenovej politiky zamerané na image. Využitie rady sociologických a psychologických modelov známych z oblasti analýzy správania spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1