Počet záznamov: 1  

Image a cena

  1. Názov Image a cena
    Preklad názvuImage and price
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá politika cenová * ceny * imidž * firmy * marketing * psychológia trhu * psychológia predaja * diferenciácia cenová * tvorba cien
    AnotáciaVýznam cenovej politiky z hľadiska nových vzťahov v konkurenčnom vývoji, získavaní konkurenčných výhod. Cenová politika ako základná a rozhodujúca skupina marketingových nástrojov. Vývoj systémov cieľov v cenovej politike podnikov. Orientácia na zákazníka. Psychologické faktory tvorby cenového image. Nástroje cenovej politiky zamerané na image. Využitie rady sociologických a psychologických modelov známych z oblasti analýzy správania spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.