Počet záznamov: 1  

E-commerce a globalizácia a ich vplyv na ekonomiku Slovenskej republiky

  1. Názov E-commerce a globalizácia a ich vplyv na ekonomiku Slovenskej republiky
    Preklad názvuE-commerce and Globalization and Their Impact on the Economy of the Slovak Republic
    Autorské údajeRastislav Ručinský
    Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 1 (2002), s. 241-248. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2002. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné * globalizácia * makroekonomika * ekonomika nová
    AnotáciaE-commerce a globalizácia. Pojmové vymedzenia E-business, B2B (business to business) a B2C (Business to customer). Súčasný stav e-commerce. Vplyv e-commerce a globalizácie na ekonomiku. Dopady elektronického obchodu na makroekonomiku SR.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00278-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.