Počet záznamov: 1
Skúmanie imidžu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu
Názov Skúmanie imidžu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu Preklad názvu Destination image of Slovakia Autorské údaje Anton Strašík, Kristína Pompurová Autor Strašík Anton Spoluautori Pompurová Kristína Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 3 (2007), s. 161-172. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * Slovensko * imidž * propagácia * reklama * výstavy * médiá * internet * cudzinci * klienti * príroda * agentúry * kancelárie cestovné Anotácia Jedným z predpokladov úspešného uplatnenia Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu je silný, pozitívny a nezameniteľný imidž. Význam imidžu štátu pre rozvoj jeho cestovného ruchu. Identifikácia imidžu Slovenska na francúzskom trhu cestovného ruchu. Zisťovanie imidžu Slovenska vo francúzskych periodikách, v rozhlase a televízii, na webových stránkach a cestovných kanceláriách. Priame oslovenie francúzskej klientely. Dosiahnuté výsledky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1