Počet záznamov: 1
Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview
Názov Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview Preklad názvu Vzťahový marketing v cestovnom ruchu: Bibliometrický prehľad Autorské údaje Martin Rigelský, Viera Ivanková Autor Rigelský Martin Spoluautori Ivanková Viera Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 8-20. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * marketing vzťahový * bibliometria * práce výskumné Anotácia Vedecký vývoj vzťahového marketingu vo vzťahu k cestovnému ruchu do roku 2018. Údaje z hlavnej zbierky Web of Science (WOS) a porovnanie 1565 vedeckých výstupov. Bibliometrická analýza založená na princípe neurónovej siete. Bibliografická analýza a jej grafické znázornenie, ktoré môže pomôcť výskumníkom a odborníkom lepšie pochopiť súčasný stav poznatkov vo vedeckej oblasti. Aktivity podporujúce rozvoj vzťahového marketingu v cestovnom ruchu s ohľadom na preukázateľný pozitívny vplyv na tento segment. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 635.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1