Počet záznamov: 1
Protiinflačná garancia - pomoc alebo marketing?
Názov Protiinflačná garancia - pomoc alebo marketing? Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 22-24. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá potraviny * marketing * politika protiinflačná * obchodníci * regulácia cenová Anotácia Taký skokový nárast cien potravín za posledných 12 mesiacov si na Slovensku pamätá málokto. Kým od roku 2000 inflácia pri potravinách nepokorila hranicu 8 %, v roku 2022 sa medziročná miera zdražovania v tejto oblasti pohybovala takmer na úrovni 30 %, čo Slovensko radilo medzi najviac zasiahnuté štáty v EÚ. Obchodníci sa preto po dlhých úvahách dohodli, že sa pokúsia spotrebiteľom pomôcť, a prišli s iniciatívou protiinflačnej garancie. Pilotné trojmesačné obdobie sa skončilo v druhej polovici júna a výsledky sa dostavia čoskoro. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 71
článok
Počet záznamov: 1