Počet záznamov: 1  

Papierové letáky sú voči digitalizácii imúnne

  1. Názov Papierové letáky sú voči digitalizácii imúnne
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 78 (7-8) (2024), s. 18-20. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá prostriedky reklamné * podpora predaja * zľavy obchodné * dopyt spotrebiteľský * digitalizácia * nástroje marketingové
    AnotáciaMaloobchod s rýchloobrátkovým tovarom sa v posledných rokoch veľmi rýchlo mení. Externé faktory, akým bola predovšetkým pandémia, ale aj nastupujúca digitálna doba a využívanie umelej inteligencie nútia obchodníkov neustále uvažovať nad tým, ako zas a znova upútať spotrebiteľa a ponúknuť mu čo najlepší zážitok z nakupovania. Dáta dlhodobo ukazujú, že zákazník na Slovensku počúva v prvom rade na cenu. A hoci sa na trhu vyskytujú rôzne experimenty, prax hovorí jasne. Najlepším spôsobom, ako spotrebiteľa upútať, je ponúknuť mu v letáku zľavnený tovar.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 78

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.