Počet záznamov: 1
Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme
Názov Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme Súbežný názov How to build relation ships with customers in the small business Autorské údaje Zuzana Lukačovičová, Andrej Miklošík Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 60-67. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov * produkty * značky výrobkov * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * podnik malý Anotácia Vymedzenie pojmu CRM (Customer relationship management). Možnosti budovania vzťahu so zákazníkom v malej firme. Lojalita k produktu a k značke ako predpoklad úspechu firmy. Zamestnanci firmy a ich vzťah k značke a k budovaniu CRM. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1