Počet záznamov: 1
Priamy marketing bez hraníc?
Názov Priamy marketing bez hraníc? Autorské údaje Monika Miháliková, Anna Križanová Autor Miháliková Monika Spoluautori Križanová Anna Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing medzinárodný * stratégia obchodná * skupiny cieľové * internet * stránky webové Anotácia Celosvetový dosah internetu je silným podnetom pre rozvoj medzinárodného priameho marketingu. Priamy marketing a aktualizovanie informácií na webovej stránke. Marketingová komunikácia podľa zvyklostí obyvateľov a miestne zákony. Odlišnosti a špecifiká daného trhu, ktoré by mali výrobcovia rešpektovať. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1