Počet záznamov: 1
Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov
Názov Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov Súbežný názov The Use of data mining techniques in marketing activities of a company Autorské údaje Lucia Vilčeková Autor Vilčeková Lucia Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 547-551. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/1051/11 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/1051/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * dáta * spracovanie dát * siete dátové * informácie * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * distribúcia informácií Anotácia Potreba využívania data miningových modelov vyplýva z neustále rastúceho množstva dát. Objemy informácií a zmeny v podnikateľskom prostredí. Využívanie stratégií a podnikových cieľov, ktoré vedú k budovaniu, riadeniu a posilňovaniu vzťahov so zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 295.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1