Počet záznamov: 1
Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku
Názov Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku Súbežný názov Competitiveness, value for customers and market value of an enterprise Autorské údaje Lucia Knapcová-Košábková Autor Knapcová-Košábková Lucia Zdrojový dokument Znalectvo : v odboroch Stavebníctvo a Podnikové hospodárstvo. Roč. 14, č. 1 (2009), s. 11-15. - Žilina : Ústav súdneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2009. ISSN 1335-809X Poznámky VEGA 1/4565/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá podnik * hodnota podniku * prostredie podnikateľské * hodnota trhová * konkurencieschopnosť * vzťahy trhové * zákazníci * výhody konkurenčné * ukazovatele hodnotové Anotácia Konkurenčná schopnosť a problematika konkurencieschopnosti krajín na svetových trhoch. Definícia národnej konkurencieschopnosti podľa OECD. Ekonomická koncepcia trhovej hodnoty podniku i hodnoty pre zákazníka. Metódy stanovenia hodnoty. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1