Počet záznamov: 1
Online marketing strategies for travel agencies
Názov Online marketing strategies for travel agencies Preklad názvu Online marketingové stratégie pre cestovné agentúry Autorské údaje Martin Volek Autor Volek Martin EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 590-599. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * siete sociálne * médiá * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * agentúry cestovné * ruch cestovný Anotácia Úlohy online marketingu a jeho výhody v porovnaní s tradičným marketingom. Koniec tzv. "obťažujúceho" marketingu. Optimalizácia vyhľadávacích nástrojov. Online marketing v sociálnych médiách a na sociálnych sieťach. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02020-012, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1