Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu
Názov Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu Preklad názvu Social networks as a tool for low-cost marketing Autorské údaje Mária Dzurová, Marína Korčoková Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 10, č. 3-4 (2014), s. 46-52 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2014. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá siete sociálne * znižovanie nákladov * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * marketing mix Anotácia Nízko nákladový marketing používa lacnejšie internetové nástroje a techniky. Internetová interaktívna komunikácia, on-line reklama, e-commerce a on-line nakupovanie, vzťahový marketing, návštevnosť web stránok, to všetko využíva nízko nákladový marketing. Takýmto nástrojom sú aj sociálne siete. Tie umožňujú vytvoriť interaktívne komunikačné platformy so zákazníkmi. Pravidelná komunikácia umožní identifikovať potreby zákazníkov, reagovať na ne a následne meniť prvky marketingového mixu a ťažiť z priameho kontaktu so zákazníkmi. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01728-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 3-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 219.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1