Počet záznamov: 1
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu
Názov Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu Autorské údaje Vanda Maráková, Ivana Šimočková, recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo Autor Maráková Vanda Spoluautori Šimočková Ivana Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici , 2015. - 209 s. Edícia Studia oeconomica , 51 ISBN 978-80-557-1066-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * komunikácia marketingová * integrácia * stratégia marketingová * mix komunikačný * imidž * štát * výskum * agentúry * prieskum * trh * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 890599, 891336
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 890599 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 891336 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1