Počet záznamov: 1  

Zákaznická perspektiva při řízené IT služeb

  1. Názov Zákaznická perspektiva při řízené IT služeb
    Preklad názvuIT service management: customer perspective
    Autorské údajeFilip Vencovský
    Autor Vencovský Filip
    Zdrojový dokument Information technology applications. Č. 1 (2014), s. 94-109. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Občianske združenie VZDELÁVANIE - VEDA - VÝSKUM, 2014. ISSN 1338-6468
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * starostlivosť o zákazníkov
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.