Počet záznamov: 1  

Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu"

  1. Názov Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu"
    Preklad názvuResearch and Education in the "New Marketing Era"
    Autorské údajeaut. Dagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 9 (2003), s. 1146-1157. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * informácie * technológie informačné * vzdelávanie * zákazníci * správanie spotrebiteľa * manažment
    AnotáciaHodnotenie dôsledkov vývoja marketingovej praxe na výskum a formovanie obsahu marketingového vzdelávania. Marketingový výskum a potreba informácií o zákazníkoch a trhoch. Znalostná úroveň pracovníkov marketingu. Vplyv technologických zmien na marketingové aktivity. Nové oblasti marketingového vzdelávania. Strategické modely interakcie organizácia - zákazník. Spoločenské dôsledky nového marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 6-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.