Počet záznamov: 1
Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu"
Názov Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu" Preklad názvu Research and Education in the "New Marketing Era" Autorské údaje aut. Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 9 (2003), s. 1146-1157. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * informácie * technológie informačné * vzdelávanie * zákazníci * správanie spotrebiteľa * manažment Anotácia Hodnotenie dôsledkov vývoja marketingovej praxe na výskum a formovanie obsahu marketingového vzdelávania. Marketingový výskum a potreba informácií o zákazníkoch a trhoch. Znalostná úroveň pracovníkov marketingu. Vplyv technologických zmien na marketingové aktivity. Nové oblasti marketingového vzdelávania. Strategické modely interakcie organizácia - zákazník. Spoločenské dôsledky nového marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 6-10
článok
Počet záznamov: 1