Počet záznamov: 1
[Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]
Názov [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu] Autorské údaje Mária Hasprová Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 39. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864 Recenz.dok. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá produkty * imidž * trh * kultúra * ruch cestovný * agropotravinárstvo * Slovensko * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu : Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Práca je členená na päť kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá pojmom imidž a európsky trh. Druhá kapitola pojednáva o rôznych marketingových nástrojoch. Tretia, štvrtá a piata kapitola sa venujú trom aplikačným oblastiam budovania imidžu slovenských produktov - kultúre, cestovnému ruchu a agropotravinárstvu. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00443-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1