Počet záznamov: 1  

Imidž regiónu ako destinácie cestovného ruchu

  1. Názov Imidž regiónu ako destinácie cestovného ruchu
    Autorské údajeAdrián Pavlík
    Autor Pavlík Adrián EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 130-137. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá regióny * imidž * konkurencieschopnosť * ruch cestovný
    AnotáciaVymedzenie pojmu región v ekonomickej teórii. Proces budovania imidžu regiónu. Meranie imidžu regiónu. Hlavné prostriedky budovania imidžu územia. Podmienky a danosti mikroregiónu na rozvoj cestovného ruchu. Komponenty imidžu destinácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00205-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.