Počet záznamov: 1
Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch
Názov Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch Preklad názvu Exploitation of direct marketing in practice of Slovak companies Autorské údaje Lucia Michalková Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 74-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * spokojnosť zákazníkov * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * Slovensko * výskum marketingový Anotácia Prezentácia výsledkov prieskumu zameraného na oblasť priameho marketingu uskutočneného v podmienkach slovenských podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01496-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1