Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v programe Omega
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi v programe Omega Súbežný názov Customer relationship management in the programm Omega Autorské údaje Veronika Bodzsárová Autor Bodzsárová Veronika EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-9. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * konkurencieschopnosť * zisk Anotácia Generovanie zisku a získavanie čo najväčšieho počtu zákazníkov je cieľom každého podniku. Systém CRM pri zabezpečovaní lepších vzťahov so zákazníkmi. Fázy CRM a jednotlivé časti obchodného cyklu. Voľba optimálneho CRM informačného systému. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00284-106, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1