Počet záznamov: 1  

Manažérstvo reklamácií

  1. Názov Manažérstvo reklamácií
    Autorské údajeJana Urdziková
    Autor Urdziková Jana
    Zdrojový dokument Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 1 (2011), s. 57-64. - Bratislava : Iura Edition, 2011. ISSN 1337-7574
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá reklamácie * manažment * riadenie kvality * normy * zákazníci * legislatíva
    AnotáciaManažérstvo reklamácií súčasťou manažérstva kvality. Manažérstvo reklamácií ako proces. Piliere manažérstva reklamácií. Norma STN ISO 10002:2005. Realita v podnikateľskej praxi - výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.