Počet záznamov: 1
Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda
Názov Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda Súbežný názov The Marketing plan of company - the competitive advantage Autorské údaje Pavol Serina Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 7-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Marketingové nástroje a podnety v procese inovovania na globálnej konkurenčnej úrovni. Praktické skúsenosti a využitie moderných metód zostavovania marketingového firemného plánu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1