Počet záznamov: 1
Analýza hodnoty pro zákazníka - podstata a aplikace
Názov Analýza hodnoty pro zákazníka - podstata a aplikace Autorské údaje Jaroslav Nenadál Autor Nenadál Jaroslav Zdrojový dokument Kvalita : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 21, č. 1 (2013), s. 15-23. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2013. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy kvality * konkurencieschopnosť * hodnota * spokojnosť zákazníkov Anotácia Medzi princípy súčasného manažmentu kvality patrí aj maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Možnosti ako v praxi realizovať túto hodnotu a aktivity, ktoré presahujú rámec klasických prieskumov spokojnosti zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1