Počet záznamov: 1
Vplyv informačných technológii na marketingovú komunikáciu
Názov Vplyv informačných technológii na marketingovú komunikáciu Súbežný názov The Impact of Information Technology on Marketing Communication Autorské údaje Ingrid Potisková Autor Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4568-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * rybárstvo * rybolov * predaj * analýza trhu * zákazníci * konkurencia * Slovensko Anotácia Analýza vplyvu informačných technológií na marketingovú komunikáciu spoločností, ktoré predávajú rybárske potreby, na vzorke 115 000 členov Slovenského rybárskeho zväzu. Analýza trhu s rybárskymi potrebami, analýza zákazníka, analýza konkurencie. Propagačné formy rybárstva v SR, časopis „Slovenský rybár“, TV relácia „Na rybách – Petrov zdar!“. Odporúčania k tvorbe marketingovej komunikácie spoločností venujúcich sa predaju rybárskych potrieb. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00828-011, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1