Počet záznamov: 1
Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu
Názov Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu Preklad názvu An Experience and adventure as a basis for the satisfaction of a client with tourist products Autorské údaje Halina Kotíková Autor Kotíková Halina Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 1 (2000), s. 12-16. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * produkty * zákazníci * potreby * dovolenka * pojmy * spokojnosť zákazníkov Anotácia Pod pojmom produkt cestovného ruchu sú zahrnuté všetky nemateriálne zložky ku ktorým patrí zážitok a dobrodužstvo, ktoré sú jedným z faktorov určujúcich spokojnosť zákazníka. Dokumentovanie aplikácie Maslowovej teórie potrieb na cestovný ruch. Pyramída potrieb podľa Maslowa, ku ktorým sú priradené i jednotlivé zložky ponuky cestovného ruchu. Atribúty, ktoré vymedzujú zážitok. Charakteristické znaky dobrodužstva ako súčasti produktu cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1