Počet záznamov: 1
Marketingové determinanty súčasných trendov v ponuke cestovného ruchu Chorvátska
Názov Marketingové determinanty súčasných trendov v ponuke cestovného ruchu Chorvátska Preklad názvu Marketing determinants of present trends in the supply of tourism in Croatia Autorské údaje Christian Stipanovič Autor Stipanovič Christian Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 4 (2000), s. 212-220. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * Chorvátsko * stratégia marketingová * inovácia * kvalita * konkurencieschopnosť * analýza swot Anotácia Inovácie marketingovej stratégie ako nevyhnutný krok k ďalšiemu rozvoju cestovného ruchu v Chorvátsku. Trendy kvality v cestovnom ruchu. Konkurencieschopnosť cestovného ruchu Chorvátska. Analýza SWOT CR Chorvátska. Inová cia marketingovej stratégie. Etablovanie sa cestovného ruchu Chorvátska v systéme nových trhových hodnôt. Optimálne procesy implementácie marketingovej stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1