Počet záznamov: 1
Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction
Názov Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction Preklad názvu Zlyhanie služieb a ako vnímanie spravodlivosti ovplyvňuje úroveň spokojnosti Autorské údaje Thomas Oliver Uitz, Eva Jančíková Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Spoluautori Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument International Journal of Economics & Business Administration. Vol. 9, no. 1 (2021), pp. 105-117 online. - Piraeus : International Strategic Management Association (ISMA). ISSN 2241-4754 DOI 10.35808/ijeba/661 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Grécko Heslá služby * obchod * obchod elektronický * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing služieb * koronavírus Anotácia Výskum zameraný na spôsoby preskúmania zlyhania služieb a stratégie obnovy služieb u študentov nakupujúcich produkty a doplnky výživy pre športy online počas krízy COVID-19. Charakteristika sociálnych sietí obchodov a hodnotenie obchodov na sociálnych sietiach. Spokojnosť zákazníkov s činnosťou online maloobchodníkov zameraných na zotavenie a prekonanie zlyhania vo všeobecnosti, úsilie a veľkosť úsilia maloobchodníkov a vzťah online predajcu k zákazníkovi. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00146-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 351.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1