Počet záznamov: 1  

Rural Marketing as a Tool for National Development

  1. Názov Rural Marketing as a Tool for National Development [elektronický zdroj] : Strategies for Socio-Economic Progress
    Autorské údajeby Charles Chatterjee
    Autor Chatterjee Charles
    Vydavateľské údajeLeeds : Emerald Publishing , 2024. - 165 s.
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-1-83608-064-0 (e-ISBN)
    DOI 10.1108/9781836080640
    PoznámkyEmerald e-books.
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá ruch cestovný * vidiek * marketing * marketing regionálny * marketing destinačný * rozvoj hospodársky * politika hospodárska * politika regionálna * stratégia hospodárska
    URLhttps://www.emerald.com/insight/publication/doi/10.1108/9781836080640
    Báza dátKNIHY
    Signatúra931681


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.