Počet záznamov: 1
Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum
Názov Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum Autorské údaje Ivan Bzdúšek Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 55-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá imidž * nástroje marketingové * stratégia marketingová * maloobchod * efektívnosť podnikania * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ciele podnikové Anotácia Úspešnosť podnikateľských subjektov a vplyv faktorov v sústave marketingového riadenia cieľov. Imidž ako súbor názorov a predstáv o určitom objekte. Účinnosť komunikačných nástorojov použitých pri budovaní imidžu. Prieskum vnímania imidžu spoločnosti COOP Jednota Slovensko, s.d. jej zákazníkmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00838-041, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1