Počet záznamov: 1
Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách
Názov Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách Autorské údaje Martina Ferencová, Jaroslava Gburová Autor Ferencová Martina Spoluautori Gburová Jaroslava Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 118-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hypotézy * prieskum štatistický Anotácia Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách študentmi Prešovskej univerzity v zmysle efektívnosti. Skúmané oblasti a výskumná vzorka. Formulácia hypotéz prieskumu. Interpretácia a výsledky prieskumu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1