Počet záznamov: 1
Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku
Názov Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku Autorské údaje Jaroslav Bednárik Autor Bednárik Jaroslav Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 32-35. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing manažment * procesy podnikové * stratégia podnikateľská * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová * manažment krízový * riadenie rizík * kultúra podniková Anotácia Pravdivé informovanie o všetkých aktivitách podniku. Podmienky budovania vzťahu vzájomnej dôvery. Stratégia podnikania a úspešnosť riešenia krízy. Nástroje krízového manažmentu. Krízová komunikácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1