Počet záznamov: 1  

Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku

  1. FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
    Č. záznamu0143598
    Časť A vyplní autor
    Prvý autorMišota, Branislav
    NázovInternetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku
    Zdrojový dokumentForum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2011
    Druh dokumentuRBX - rozpis článkov z periodík
    Podpis autora
    Meno a podpis vedúceho katedry
    Dátum odovzdania podkladov
    Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
    Dátum a podpis prevzatia do IDO
    Spracovatel a dátum spracovania04.11.2015
    Časť C vyplní pracovník SEK
    Dátum a podpis prevzatia do SEK
    Dátum spracovania v ONS/BIO
    článok

    článok

    Do košíka