Počet záznamov: 1
Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum
Názov Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hvizdová ml. Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. S. 264-272. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * manažment znalostný * riadenie znalostí * učiaca sa organizácia * ekonomika znalostná * prieskum Anotácia Marketingový prieskum, ktorý sa uskutočnil za účelom zistenia stavu a ponímania manažmentu znalostí na úrovní podnikov. Základné parametre marketingového prieskumu. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02015-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1