Počet záznamov: 1
Competitive identity
Názov Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions Autorské údaje Simon Anholt Autor Anholt Simon Vydavateľské údaje Houndmills : Palgrave Macmillan , 2007. - 134 s. ISBN 978-0-230-50028-0 , 0-230-50028-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá kraje * mestá * regióny * národ * identita * správa štátna * riadenie * diplomacia * marketing * meno obchodné * imidž * zvyklosti kultúrne * vzdelanie * krajiny tranzitívne Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 1, prezenčne 2 Signatúra 844956, 845786, 870986
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 844956 SEK Sklad knižničného fondu voľný 845786 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 870986 FMV Knižnica Fakulty medzinárodných vzťahov len prezenčne
Počet záznamov: 1