Počet záznamov: 1
Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní
Názov Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní Autorské údaje Miloš Toman Autor Toman Miloš Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 43-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * centrá obchodné * strediská nákupné * tovar * internet * stránky webové * komunikácia elektronická * konkurencia * zákazníci Anotácia Výhody internetových predajní a klasický maloobchod. Rozdiely medzi kamennými predajňami a ich internetovou konkurenciou. Informácie o tovare a čas strávený na sociálnych sieťach. Prelínanie reálnych a virtuálnych predajní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1