Počet záznamov: 1  

Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM

  1. Názov Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM
    Súbežný názovKey performanceindicators focusing on customers in the CRM system
    Autorské údajeMilan Hrinda
    Autor Hrinda Milan
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 68-75. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * systém CRM
    AnotáciaKľúčové indikátory výkonnosti v zákazníckej perspektíve. Prepojenie medzi systémom BSC a CRM. Návrh ukazovateľov ako kľúčových indikátorov výkonnosti zameraných na zákazníkov v systéme CRM.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.