Počet záznamov: 1
Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
Názov Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace Súbežný názov Using social networks as tools of destination`s marketing communication Autorské údaje Ida Vajčnerová, Eva Kloudová Autor Vajčnerová Ida Spoluautori Kloudová Eva Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 151-161. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * prieskum * Česko Anotácia Charakteristika sociálnej siete. Využívanie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie. Možnosti sociálnych sietí na propagáciu destinácie cestovného ruchu. Výsledky prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1