Počet záznamov: 1  

Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí

  1. Názov Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí
    Autorské údajeGabriela Ratkovská
    Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 268-272. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    PoznámkyVEGA 1/4562/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá logo * značky kvality * geografia * informácie * štát * ruch cestovný * Slovensko
    AnotáciaZnačka Slovensko, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí. Problematické faktory, ktoré ovplyvňujú reputáciu Slovenska v zahraničí. Malá krajina v srdci Európy - heslo, pod ktorým sa Slovensko prezentuje v zahraničí. Prezentácia Slovenska ako destinácie cestovného ruchu. Nutnosť vytvorenia hlavného posolstva, ktorým sa bude Slovensko prezentovať v zahraničí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.