Počet záznamov: 1
Mobile marketing
Názov Mobile marketing Autorské údaje Dominika Hovančáková Autor Hovančáková Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 211-225. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * reklama * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Definície mobilného marketingu. Situačný potenciál ako faktor úspech mobilného marketingu. Integrovaný situačne-orientovaný manažment vzťahov so zákazníkmi. Výhody, vlastnosti a formy mobilného marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01199-017, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1