Počet záznamov: 1
Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze
Názov Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Theory of Management 3 : The Selected problems for the development support of management knowledge base. S. 96-100. - Žilina : EDIS, University Publishing House, University of Zilina, 2011. ISBN 978-80-554-0419-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * inovácia * inovácia výrobkov * trh spotrebiteľský * výhody konkurenčné * starostlivosť o zákazníkov * skupiny cieľové Anotácia Marketingová koncepcia ako významná úloha marketingových manažérov. Inovatívne myšlienky a využívanie špecifických konkurenčných výhod. Pôsobenie na trhu a úspech marketingovej koncepcie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01379-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1