Vytlačiť
1. Nepřímé využití počítače k diagnostice vědomostí
Názov | Nepřímé využití počítače k diagnostice vědomostí |
---|---|
Súbežný názov | Indirect use of computer to diagnose knowledge |
Autorské údaje | Aleš Troszok |
Autor | Troszok Aleš |
Zdrojový dokument | Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 19, č. 1 (2011). - Nitra : SlovDidac, 2011 |
Slovenský učiteľ. Č. 1 (2011), s. 7-10. ISSN 1335-003X | |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | čeština |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školy * školstvo * učitelia * študenti * vedomosti * vzdelávanie * výchova * informácie * dáta * spracovanie dát * analýzy * technológie informačné * technológie komunikačné |
Anotácia | Možnosti nepriameho využitia počítača k diagnostike vedomostí s využitím metód data miningu. Spracovanie informácií o žiakovi v škole. Získavanie dát v procese data miningu a aplikácia informácií a znalostí. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2011: 1-10 + 10 príl. |