Vytlačiť
1. Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science
Názov | Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Používanie prispôsobeného štýlu učenia a technológie v triede Google na preklenutie vedomostnej medzery v informatike | ||||||||
Autorské údaje | Zhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov | ||||||||
Autor | Kopeyev Zhanat | ||||||||
Spoluautori | Mubarakov Akan | ||||||||
Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | |||||||||
Aimicheva Gaukhar | |||||||||
Tuyakov Yessenkeldy | |||||||||
Zdrojový dokument | International Journal : Emerging Technologies in Learning. Vol. 15, no. 2 (2020), pp. 118-129. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 1863-0383 | ||||||||
Poznámky | Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Rakúsko | ||||||||
Heslá | informatika * technológie informačné * vzdelanie * vedomosti * Kazachstan | ||||||||
Anotácia | Článok je venovaný výzve preklenutia vedomostnej priepasti o informatike v kontexte kazašského vzdelávania. Autori diskutujú o hlavných príčinách medzery vo vedomostiach o informatike u študentov prvého ročníka a navrhujú vhodnú výučbu na riešenie naznačenej výzvy. Uvažované vyučovanie je založené na princípe nadväznosti na vyučovanie, ktorý poskytuje koreláciu medzi rôznymi úrovňami vzdelávania a zvyšuje efektivitu vyučovania. Rôzne úrovne študijných výsledkov študentov v oblasti informatiky sa považujú za jednu z najdôležitejších príčin skúmanej výzvy. | ||||||||
Kategória EPC | ADM | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Registrované v | SCOPUS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E20 00923-001, kópia plného textu | ||||||||
|