Vytlačiť
1. Investigating Factors Influencing the Adoption of Online Learning Platforms From an Information Technology Perspective
| Názov | Investigating Factors Influencing the Adoption of Online Learning Platforms From an Information Technology Perspective | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Preklad názvu | Skúmanie faktorov ovplyvňujúcich prijímanie online vzdelávacích platforiem z hľadiska informačných technológií | ||||||||
| Autorské údaje | E. Gaisina, A. Kubasheva, A. Kumargaliyeva, G. Dasheva, Peter Schmidt | ||||||||
| Autor | Gaisina E. | ||||||||
| Spoluautori | Kubasheva A. | ||||||||
| Kumargaliyeva A. | |||||||||
| Dasheva G. | |||||||||
| Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | |||||||||
| Zdrojový dokument | International Journal of Information and Communication Technologies. Vol. 6, no. 23 (2025), pp. 134-144. - Tamilnadu : IAEME Publication. ISSN 2708-2032 | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
| Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
| Krajina vydania | India | ||||||||
| Heslá | vzdelávanie elektronické * študenti * komunikácia * médiá * vedomosti * technológie informačné * platformy digitálne | ||||||||
| Anotácia | Preskúmanie komponentov ovplyvňujúcich vnímanie online vzdelávacích skúseností študentmi odborných škôl a vyhodnotenie kvality online vzdelávania vo vzťahu k spokojnosti študentov. Štúdia využila modelovanie štrukturálnych rovníc (SEM) a analýzu metódou parciálnych najmenších štvorcov SEM (PLS-SEM). Na výber respondentov, ktorí pozostávali z 3 206 študentov z rôznych odborných škôl v Kazachstane, ktorí sa zúčastnili online prieskumu, bola použitá metóda účelového výberu. Zistenia naznačujú, že komunikácia, digitálne médiá, interakcia, vybavenie a inštruktážna podpora priamo ovplyvňujú kvalitu online vzdelávania. Aby sa zabezpečilo, že študenti budú mať pozitívnu skúsenosť s online vzdelávaním, inštitúcie ponúkajúce online vzdelávanie musia uprednostniť tieto kľúčové komponenty pre efektívnu implementáciu. Okrem toho by sa inštruktori mali zamerať na zvyšovanie kvality online vzdelávania, aby sa zlepšila spokojnosť študentov. | ||||||||
| Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E25 00424-001, kópia plného textu | ||||||||
| |||||||||