Number of the records: 1
Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM
Title Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM Author info Helena Labská Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 38-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * hodnota * reklama * služby * médiá * televízia * rozhlas * tlač Annotation Od CRM (riadenia vzťahov so zákazníkmi) k CVM - Consumer value management. Hodnotenie zákazníkov a hodnota pre zákazníka. Komunikácia a CRM. Mediálna stratégia. Vlastnosti jednotlivých médií - televízie, rozhlasu a printových médií. Faktory média-mixu. Realizácia mediálneho plánu. Interaktívne formy komunikácie - kontaktné centrá, vernostné karty. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00104-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1