Basket

  Untick selected:   0
  1. Title Manažment informačných technológií [elektronický zdroj] : recenzovaný zborník vedeckých statí
    Author infozostavovateľ zborníka: Vladimír Bolek, recenzenti zborníka: Mojmír Kokles, Rastislav Šupšák
    Another authors Bolek Vladimír (Editor) EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Kokles Mojmír (Recenzent)
    Šupšák Rastislav (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - CD-ROM 84 s. [6,2 AH]
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-225-5000-0
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords manažment * technológie informačné * systémy informačné * systémy logistické * bezpečnosť kybernetická * správa verejná elektronická * digitalizácia * ochrana dát * štandardy
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    References (7) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number922462, 922463
    No. of Archival CopyE22 00718-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené4.2 MBavailable after login
    Call numberLocationSublocationInfo
    922462SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    922463SEKSklad knižničného fonduavailaible
  2. Title Marketingová komunikácia vzdelávacích inštitúcií
    Author infoJana Jurková
    Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 1 (2011), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzdelávanie * školy * školy vysoké * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketingová komunikácia ako jedna z najvýznamnejších zložiek marketingového mixu pre vzdelávaciu inštitúciu. Aplikácia marketingovej komunikácie na podmienky vysokých škôl.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.