Number of the records: 1
Jak využívat controlling v marketingu?
Title Jak využívat controlling v marketingu? Author info aut. Ludvík Čichovský Author Čichovský Ludvík Source document Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 71-73 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords manažment * marketing * kontroling * kontroling finančný * pojmy * definície * benchmarking * riadenie operatívne * zákazníci Annotation Anglický a americký pojmový rozdiel medzi slovami "to manage" a "to controll". Päť typov definícii controllingu. Vzťah medzi controllingom a metódou BSC. Využitie a ciele controllingu v marketingovej praxi. Odborníci na controlling a metódy controllingu - monitoring, reporting a benchmarking. Controlling finančný a hodnotový. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1