Number of the records: 1
Marketingový prístup k produktom životného poistenia
Title Marketingový prístup k produktom životného poistenia Translation Marketing access on life insurance products Author info Anna Majtánová, Pavla Zarembová Author Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Co-authors Zarembová Pavla Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 50-56. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords marketing * trh poistný * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * zákazníci * poistenie životné * modely ekonomicko-matematické * matematika poistná Annotation Segmentácia ako súčasť marketingového riadenia. Marketingová stratégia segmentácie trhu s aplikáciou na trh životného poistenia. Modelové riešenie prístupu na poistný trh cez segmentáciu zákazníkov. Aktuálne cesty k zákazníkovi prostredníctvom jednotlivých nástrojov marketingového mixu - produkt, cena, marketingová komunikácia, miesto a distribúcia. Model segmentácie trhu životného poistenia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00389-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1