Number of the records: 1  

Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia

  1. Title Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia
    Author infoFerdinand Daňo
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 1 (2004), s. 4-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords distribúcia * marketing mix * marketing územia * lokalizácia * produkty * služby * spotrebitelia * čas * priestor * infraštruktúra * konkurencia * logistika distribučná
    AnnotationDistribúcia ako neoddeliteľná súčasť marketingovej koncepcie územných celkov a regiónov. Lokalita a jej význam v marketingu územia. Posudzovanie lokality z rôznych aspektov (produkt, typ užívateľov, dostupnosť, čas a priestor). Logistické riešenie distribučných procesov v marketingu územia.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00552-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.