Number of the records: 1
Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia
Title Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia Author info Ferdinand Daňo Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 1 (2004), s. 4-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords distribúcia * marketing mix * marketing územia * lokalizácia * produkty * služby * spotrebitelia * čas * priestor * infraštruktúra * konkurencia * logistika distribučná Annotation Distribúcia ako neoddeliteľná súčasť marketingovej koncepcie územných celkov a regiónov. Lokalita a jej význam v marketingu územia. Posudzovanie lokality z rôznych aspektov (produkt, typ užívateľov, dostupnosť, čas a priestor). Logistické riešenie distribučných procesov v marketingu územia. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00552-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1