Number of the records: 1  

Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka

  1. Title Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka
    Author infoMiroslav Princ, Miroslav Tomka
    Author Princ Miroslav
    Co-authors Tomka Miroslav
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 2 (Únor 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords marketing * zákazníci * dodávatelia * produkty * ceny * metodológia * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationEfektívne riadenie zákazníckej bázy. Meniace sa priority potrieb, ktoré uspokojujú zákazníkov. Skúsenosť versus spokojnosť zákazníka. Aplikácia merania celkovej skúsenosti zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.